KREATIVNI! ENERGIČNI! UČINKOVITI!

GERILA AKCIJE

IDEJA

Ideja je početak stvaranja. Puno razgovora, crtanja, maštanja, šaranja, analiza i savjetovanja. Na kraju, ključno pitanje koje postavimo je:
Da li je naša ideja isplativa?
Ključ je u povezivanju ideje i financijskih mogućnosti. Uz dobru ideju i plan svaka tvrtka, proizvod ili usluga, bez obzira kolike su mogućnosti ulaganja u promidžbu može biti prepoznata i donesena do srca samih kupaca.

ideja   PLAN

Ideji je potreban dobar plan. On se sastoji od alata koje ćemo koristiti u akciji i od procjene koliki i kakav efekt ćemo tim alatima proizvesti. Analiziramo ciljanu skupinu ljudi koju želimo akcijom dotaknuti.
KREATIVNA IDEJA + PLAN/TAKTIKA = AKCIJA = NEZABORAVNO ISKUSTVO/POSTIZANJE CILJA


plan

 

 

 

 






AKCIJA

Koje alate ćemo koristiti i kakav učinak će proizvesti akcija?
Glavno oružje gerila marketinške akcije je faktor iznenađenja!
U pripremi akcije glavna misao je kako iznenaditi potrošača, kako ga „dotaknuti“ i ostaviti na njega snažan dojam. Danas smo zasićeni jednoličnim reklamama. Kreativne reklamne akcije su osvježavajuće i drugačije. Gerila akcija je upravo takva =  kreativna, brza, energična i učinkovita.
Gerila akcija povezuje tvrtku i kupca.


akcije