By miro
U prvom dijelu naše serije o gerila marketingu pisali smo kako je pokret počeo. U drugom dijelu smo istražili neke od najranijih primjera. Sada ćemo istražiti što se događa kada veliki „igrači“ u svojim kampanjama koriste gerila metode. Srce i duša gerila marketinga, prema J.C. Levinsonu, je njegova ograničenost s proračunom i obilje kreativnosti. Međutim, [...]
By miro
Što je dobro u gerila reklamama? Pa, one su pristupačne, kreativne, jedinstvene i sigurno ćete ih zapamtiti. Evo nekoliko savjeta za gerilsko oglašavanje: Gerila kampanja: Mora biti pristupačna! Gerila oglašavanje neće donijeti odmah rezultate. Kampanja služi da istaknete ime svoje tvrtke, proizvod ili uslugu, a ljudima se prepušta da istražuju tko ste ... nadam se [...]
By miro
Agencija “Alt terrain” je u New Yorku provela odličnu gerila marketinšku akciju za promociju nove linije donjeg rublja marke GoldToe. Akciju su proveli na način da su skulpture diljem New Yorka obukli u njihovo donje rublje. Ljudi diljem grada su iskoristili ovu akciju za fotografiranje sa “obučenim” skulpturama. Akcija je bila šokantna i iznenađujuća tako [...]
By miro
Tijekom vremena oglašivači su primijetili da njihove tehnike oglašavanja postaju sve manje učinkovite. Krajem 70-ih svijet reklame je postao spreman za revoluciju. Revolucija je nastupila 1984. godine kada je Jay Conrad Levinson izdao knjigu u kojoj je izložio svoje ideje o postizanju velikih reklamnih rezultata s minimalnim financijskim ulaganjima. Nakon što je knjiga objavljena sam [...]
By fish.trek@gmail.com
Svi volimo priču o malom čovjeka koji krene na velikog i bolje naoružanog protivnika i kada ga pobjedi. Kada mali čovjek koristi nekonvencionalne taktike i iznenadi protivnika-to se zove gerilski rat. Kada neke male tvrtke naprave marketinške kampanje koje koštaju jako malo ali uzrokuju da se o njima priča „mjesecima“ -to se zove gerila marketing. [...]